Wednesday, May 29, 2013

Yang ini namanya kakak angkat

Salam
Hai

Sambil-sambil menghayati pemandangan matahari naik, jari jemari aku sulur-sulur kan, menggelosori skrin tab 2 7.0 kepunyaan aku sejak setahun yang dahulu. "Dah naik muak aku tengok muka kau tab!" Getus aku dalam hati. Motif sangat memaki tab2 yang aku punyai hanya. Jelas. Lincah benar aku sebab tiada pekerjaan yang lebih bermakna.

Panas benau dekat luau. Nak keluau pun terasa sayup. Mata tertancap pada satu application. Waze! Terasa hot dan up to date benau bila dengau suara kakak waze tu cakap, "lets begin driving!" Terasa tenang sebab ada peneman baru masa drive ke tempat yang tak diketahui. Uhuh! Saya cool habis bebeh!

Perasaan yang sama dapat adik baru. Tapi berbeza sedikit. Aku ada kakak angkat baru.... =D sekian.

#kepoyoanyanghanyakausorangada

No comments:

COVID lagi....