click here!

Friday, May 24, 2013

Kelantan sangats!

Salam
Hai

Aku dekat kelantan. Dah lama gila babeng tak datang kelantan. Last aku disini masa hantar pak asir kahwin. Masa tu zaman sekolah lagi. Sekarang pak asir dah ada anak deret2. Almost 15years jugak. Lebih kot.

Tak banyak berubah. Sebab masih mampu aku ingat nostalgia lalu dijalanan tadi. Lepas tu aku dan mak gelak sakan sebab teringat gelagat memasing masa hantar pak asir kawin dulu. Sumpah kelakar gila babeng!

Lepas tu, sebenarnya, aku terasa hati. Tapi what to do! Macam lah aku nak ganggu sangat kau kan. Ha senyap lah sampai bila2 lagi bagus. Huh. Macam itulah kawan.

Okebai. Takde mood tiba2.

No comments:

click2

wink..wink2...

nice..