click here!

Thursday, July 29, 2010

broga hill


ASSALAMUALAIKUM
HALO FRENS....



huh~... keadaan yang sangat la menguji dan mencabar saya.... tahu kenapa??


weekend yang lalu... saya serta rakan-rakan seperjuangan telah menawan broga hill... wahahaha.. fine.. rendah je? of kos la..kalau dah tinggi macam gunung tahan pasti nya saya takkan sampai ke sana kan?? hihihi tapi... kesakitan di peha masih segar terasa... sakit GILE!!!! huh~ bila la kesakitan ini akan pergi jauh dari hidup ku... hahaha... ase macam kurus sikit... hahahaha takda maknanya....




oke...... lihat la gambar-gambar berkenaan......










memang pancit gila ketika memanjat nya.. tapi seronok oke......sesiapa yang belum ke sana... sila la... rasai lah kseseronokan treking itu.... 4.3 km??yeke saya telah berjalan 4.3 km secara mendaki?mcm tak percaya.....




anda akan rasa puas apabila tiba di puncak nya....;)




selepas itu kami terus kan perjalanan ke jelebu.... makan durian dan mandi di jeram toi......


what a nice weekend we have...!!! hidup yang sangat bergunung ganang.....;)


















p/s: ujung minggu ni saya masih ada aktiviti yang agak mencabar lagi...;)

Tuesday, July 13, 2010

saya masih boleh berbasikal??

ASSALAMUALAIKUM
HALO FRENS.....




huh~ halo.... sudah lama juga tidak menulis disini atau pon disitu...


 Jumaat yang lalu..... saya dan rakan-rakan pergi ke s.alam?? motiv? masih berada dalam tanda tanya...ahahaha.... ke bukit cerakah?? tahu?? kunun bunyi nya macam sangat seronok dan happening sampai menjadi sangat la excited untuk kesana....




setelah tiba... kami hanya terdiam..... makan karipap dan juga minum air mineral..... huhuhuh... dah la macam sesat kat s.alam.... apa la s.alam.... asek sahaja saya tersesat jikalau mahu kesana......hihihi...... okeh.... masa kami sampai tu waktu dah tengah hari.. orang yang tukang bawak bas tu pun macam dah nak gi semayang jumaat.. makanya tiada la bas untuk membawa kami ke sana.....


so kunun kami nak la jalan kaki....WTH.... nak jalan kaki.. memang la lambat.. tapi macam saya tak yakin saya boleh menunggang basikal... hahahaha last masa umur saya 12 tahun... boleh ke???




wahahaha..... naik gak... mendaki bukit... cyes pancit... namun......... seronok....!! tak sangka masih pandai mengayuh lagi..... umah 4 musim la musim panas............ wth...!! hahaha tapi kami masuk gak la... alang2 dah sampai kan..... so...... masa turun takda masalah..sangat laju oke.... hahahahaha


kesimpulannya.... seronok!!~!!!!








chiow

click2

wink..wink2...

nice..