click here!

Thursday, July 29, 2010

broga hill


ASSALAMUALAIKUM
HALO FRENS....



huh~... keadaan yang sangat la menguji dan mencabar saya.... tahu kenapa??


weekend yang lalu... saya serta rakan-rakan seperjuangan telah menawan broga hill... wahahaha.. fine.. rendah je? of kos la..kalau dah tinggi macam gunung tahan pasti nya saya takkan sampai ke sana kan?? hihihi tapi... kesakitan di peha masih segar terasa... sakit GILE!!!! huh~ bila la kesakitan ini akan pergi jauh dari hidup ku... hahaha... ase macam kurus sikit... hahahaha takda maknanya....




oke...... lihat la gambar-gambar berkenaan......










memang pancit gila ketika memanjat nya.. tapi seronok oke......sesiapa yang belum ke sana... sila la... rasai lah kseseronokan treking itu.... 4.3 km??yeke saya telah berjalan 4.3 km secara mendaki?mcm tak percaya.....




anda akan rasa puas apabila tiba di puncak nya....;)




selepas itu kami terus kan perjalanan ke jelebu.... makan durian dan mandi di jeram toi......


what a nice weekend we have...!!! hidup yang sangat bergunung ganang.....;)


















p/s: ujung minggu ni saya masih ada aktiviti yang agak mencabar lagi...;)

2 comments:

a kl citizen said...

gi lah panjat selahi lutut mampu...
lutut saya dah longgar, panjat tangga di sekolah pun semput

terbaru dari saya : resah sentiasa akan menggigit

nabilah_2908 said...

wah...seronoknya....bila la sy nk sampai nih...huhu...

jom ke APA KATA HATI pulak,
BIMBANG

click2

wink..wink2...

nice..