Thursday, July 18, 2013

Tak terkata

Salam
Hai

Mungkin esok hari terakhir bekerja di syarikat yang aku bekerja sekarang. Apa2 pun aku bangga sebab aku tak cabot dengan emosi. Aku hampir buat begitu tadi. Aku hampir mengeluarkan air mata aku tadi. Tapi aku tahan. Buat2 tak tahu.

Buang perasaan tapak kasut. Biar dipijak2. Asalkan i'll rise. Konon. Hampir kemas barang kot tadi. Nasib Allah datang. Safe my life. Aku dapat panggilan offer untuk interview semalam. Oh! I know Allah tahu apa aku fikir. Sampai satu detik tadi, aku menjerit dalam hati. "Allah! Aku tak tahan.." mujur Dia dengar. Menangis.

Sekarang aku serba salah. Antara kata dan tiada. Aku harus juga berlalu pergi. Aku penat. Semuga segalanya berlalu macam angin.=/

Ehem. Bo dah ok dengan mak dia. Happy for u. Walaupun aku bukan orang penting yang tahu dulu. At least aku tahu keadaan akan baik2 saja lepas ini. =) pray for ur happiness fren.

Niat baik2 saja untuk hidup masa depan.

No comments:

COVID lagi....