click here!

Sunday, June 9, 2013

Wedding @ concorde

Salam
Hai

Semalam wedding nya si pemah, kawan masa sekolah dahulu di concorde shah alam. Sebelum ni, kalau pergi wedding kawan extreme aku akan pergi dengan pemah. Tapi semalam aku pergi dengan kawan lain untuk ke wedding pemah.

Hati menjadi sayu. Macam tak percaya kawan baik aku dah kahwin semalam. Ahah. Menitik air mata. Happy 4 u pemah! Semoga kekal sampai ke syurga.

Tak ramai pun budak semesta yang pemah jemput, semua2 ada dalam 7 orang. Cukup lah kami semeja.

Gambau? Ini saja gambau yang ada. Aku ambil dari facebook. Aku langsung tak keluar kan henset masa tuh.

Abaikan yang tak berkenaan.

1 comment:

Anonymous said...

letakla banyak2 lg gambar pengantin - pikah

click2

wink..wink2...

nice..