click here!

Sunday, January 26, 2014

Terpalit

Salam
Hai

Fuyoh. Lama tak update blog hoit.

Suasana malam semalam yang bersuhu lebih kurang 24'c membuatkan aku tenang dan girang. Tiada hilai tawa manusia. Mahupun nyalakkan anjing dapat aku dengari. Aku baru sahaja balik dari berbelanja menghabiskan duit gaji yang masih berbaki.

Sambil golek2. Sebagai anak cyber lain aku menggodeh enset yang tak berapa canggih. Aku sendiri tak tahu kenapa, begitu setianya aku pada bbery curve yang sangat cikai itu. Bukan aku tak sedar, banyak mata yang jeling2 mengkeji bbery aku. Namun apa aku pedulik. Perkhidmatan BIS yang sangat membuat kan aku topup rm20 sebulan buat aku setia menari bersama bbery aku. Sengkek gila kedengaran.

Sambil2 berwasap dengan kawan2 yang keluar asap. Aku rehatkan minda. Banyak nasihat pandangan dan dorongan yang aku beri pada kawan aku yang memiliki konflik dalaman. Bukan main matang lagi aku time tu. Nak tergelak bila tengok muka sendiri serius.

Sambil2 tu. Rasa stress terpalit balik ke muka aku. Haih. Ada jugak manusia yang lebih anti sosial dari aku. Wakakaka. At least i rise kan. Ini lagi dasat yang amat. Sebab dia berdegil dan ala bergedil gitu aku ye kan aje. Penat woah jadi kaunselor.

Pls learn to be cool. Benda begitu buat aku bersyukur. I've learn a lot to be cool. To be cool. Hasilnya, lihat lah aku yang sematang ini. Kikikiki

No comments:

click2

wink..wink2...

nice..