Tuesday, August 27, 2013

Paralyse

Salam
Hai

Aku selalu ingatkan diri aku untuk menjadi diri sendiri, untuk selalu buat baik tanpa menanti balasan, untuk buang rasa lebih kepada manusia lain. Aku tahu bukan semua perkara yang diimpikan boleh menjadi kita punya.

Pengalaman dari kebodohan diri banyak mengajarkan aku untuk matang, bukan satu, banyak! Aku fikir diumur begini aku tak mengulangi kesilapan yang dahulu, yang masa umor belasan tahun, tapi ternyata, aku manusia biasa, gagal mengawal diri dan aku ulangi kesilapan yang aku anggap aku sudah faham. Bodoh nya aku.

Dan hari ini, aku seakan putus asa dengan kehidupan aku, putus asa dengan harapan. Putus asa dengan cita2. Impian bodoh. Ini bukan cerita cinderela. Dah banyak yang datang dan pergi. Singgah sahaja. Singgah untuk beri aku pengajaran. Putus asa,

Aku bukan superwoman. =(

No comments:

COVID lagi....