Friday, January 4, 2013

untonglah

salam
hai

masa berlalu pantas ya amat. sekarang dah 2013. dan macam tak disangka-sangka perkara yang begitu menjadi hantu dalam hidup hampir berakhir. yap. thesis. semalam aku dah viva. macam nak jatuh jantung aku mengenangkan viva. sekali aku pun tak sedar. tahu-tahu dah sampai slide terakhir. dan... no question. cuma adalah sikit yang kena edit for final report. sesimple itu. tak berbaloi. aku sendiri tak tahu apa aku buat depan dua panel semalam. yang pasti bukan tarian tiang;)

huh. hari ini aku akan finalize kan report untuk thesis aku. yaps.. harapan aku menggunung. untuk mendapat A or A-. kalau tak dapat, alamatnya aku takkan first class masa grad. please doa kan aku. tetiba rasa rindu kat alam belajar. 

kad matrik aku

dan 2013 really change me. new life, new future. ahah. ini bukan kerana untung sabut timbul timbul or untung batu tenggelam. ini adalah berkaitan dengan usaha dan keberanian. so.. aku just mendoakan yang baik-baik saja untuk diri aku. ada satu dua perkara yang aku harus heal, dan ada satu dua perkara yang aku harus grab.;) semoga aku lebih berani.


chiow

1 comment:

COVID lagi....