Tuesday, January 1, 2013

diary

salam
hai

aku memang suka menulis. dari kecil lagi. penulisan mudah yang aku paling suka nak tulis ialah diary. wahaha. gila hot stuff la diary mak jemah. tapi, dalam dua tiga tahun lepas aku ada simpan lagi diary-diary usang aku dari kecil. zaman-zaman yang nak tulis, hari ini kena marah. hari ini nampak dia. macam-macam. nama pun zaman kanak-kanak rebina.

dan biasanya diary haruslah disorok supaya tak dibaca oleh pihak musuk seperti Aus. nanti confirm dia bahan aku macam dah takda bahan lain lagi dalam dunia.;) kelakar. ending dia, semua diary-diary tu memang dah kena buang since bila aku baca aku rasa, hoit bapak tak matang aku masa kecik-kecik.

sampai besar pun. bila tulis blog dengan emosi kadang-kadang tak bertapis. dan, tak pernah mengharapkan sesiapa untuk terbaca atau pun apa. ayat mudah dia. aku menulis bukan untuk minta simpati. it really come from my heart. jelas.

No comments:

COVID lagi....