Tuesday, January 1, 2013

viva

salam
hai


hati aku berdebar-debar. lain macam. ini petanda aku tengah lack of confident. aku akan jadi tak confident bila ada satu dua perkara macam takda dalam hidup aku. sebab aku kuat kerana orang sekeliling. dan bila orang sekeliling seakan kurang aku jadi macam lost kejap. boleh pinjamkan diri awak untuk saya sampai viva? ;)

ha.. kalau boleh begitu kan best. tapi aku rasa aku better. aku kuat. sebab aku hidup dengan diri aku. buat segalanya sendiri. yes.. parkinson aku datang. menjadi-jadi. sebab viva tinggal esok and lusa. tapi aku dah tanya. tak perlu nak takut sangat pun. yeah. dah siap slide aku.. nak tengok??

cantik tak?ekselen white kan?;)

so. wish me luck. bagi la aku pinjam semangat korang.. hanya untuk 30min.


chiow

1 comment:

ct kektus said...

lama jugak viva 30 minit. kite 10 minit je. huhuu

COVID lagi....