Sunday, November 25, 2012

project paper

salam
hai

kaki menggigil-gigil. lutut terasa lemah. ah. penipuan. takda gigil-gigil semua tu. tapi sirius. dalam hati macam reput. rapuh. dan sebagainya. bila tengok semua makhluk praktikal yang buat projek paper dah mula distribute survey mereka? aku? leka. dah siap questionaire lama. tapi aku masih tak betul and decide for final draft.

natijahnya. hari ini. kena lah bangkit awal. mandi awal dan.. breakfast awal. sebab, nak siapkan jugak semua and berlumba-lumba untuk distribute semua questionaire yang 234 tu. woah. lepas ni kalau aku mati jangan pelik.;) hm.. kenapa lah kena layan semua perkara begini.

haha. tapi dari pagi membawak ke saat ini aku considerkan final draft aku untuk emel pada Dr esok dah siap lah. tinggal tunggu dia reply dengan ink merah. aku betul kan sikit. and.. distribute!

aku harap semua nya akan be nice dengan aku. especially di tahap distribute. respondents! tolong la beri kerja sama. kamu semua kan comel.;) haha.

ouh. lapau!




1 comment:

Aefa Aerisya said...

aefa pon xdistribute lagi :(

COVID lagi....