click here!

Sunday, November 4, 2012

berjemah di ttwangsa.

salam
hai


yups. zaman sekarang semua gambar pun orang akan cuba shoot ala-ala photographer terkenal. sebab semua pun macam feeling-feeling memiliki DSLR dan sebagainya. kite tak salah kan syaz sebab ada cita-cita membuka shaze photographer selain menjadi seorang doktor gigi yang diyakini oleh pesakit-pesakit yang bermasalah gigi. ya itu kisah bila semua orang sibuk nak shoot gambar dari pelbagai angle termasuk gambar bunga yang sebenarnya tak mengghairahkan pun....;D

berpicnic di waktu semua orang berbudaya sihat, sambil menjinjing beberapa buah bakul, biar pun harus mengelilingi kawasan taman tasik titiwangsa bukanlah satu masalah bagi sekumpulan rakan yang dah lama tak hangout gara-gara masing-masing yang sibuk menjalani hidup sehari-hari. malah, kegiatan membawa bakul berisi makanan yang macam ada pelbagai juadah, sambil ditontoni oleh ramai manusia yang bersungguh-sungguh memiliki jantung sihat, adalah perkara yang dianggap 'cool sangat' sebab feel untuk berpicnic adalah perkara yang lebih seronok dari berpeluh-peluh ditemani mentari pagi. okeh kewl sangat!

masing-masing dah pun menginjak dewasa. eh, masa kita kenal dulu kita baru lepas sekolah, lepas tu macam bila lepak kat aroma macam perkara paling sosial kan bila berada dalam pagar matrik uia tu...;D ha.. lepas tu dapat pulak hostel yang paling depan, sebangunan pulak dengan lecturer-lecturer dan sekalian 'bro' uia yang macam hots berkopiah labuci.. macam paling best kan 'apartment' UKCII kite tu.. okeh rindu.! lepas tu adegan berpeleseran dekat koridor sebab teman mas usha mus main bola, atau pun pinjam computer eiz untuk dengar lagu jiwang rempit yang beribu-ribu. plus, masing-masing dah macam britney spears sebab yana hari-hari nyanyi lagu britney... lawak kan... dan pastinya aku yang sweet kejut korang setiap pagi dengan penuh kasih sayang, dan sekalian lawak aku.. mesti korang rindu aku kan... okeh kita semua tak berubah langsung...

mungkin yang berubah adalah fizikal, status dan beberapa perkara. korang-korang ye la dah tukar status kan.. aku? belum. paling-paling pun aku akan update status kat fb aku setiap hari.. tu saja.. tak lebih dari tu...;D macam korang, yang single dah tukar ke mingle dan sebagainya..

thanx sebab luangkan masa dan cepat-cepat setuju untuk melepaks dan berjemah bersama aku siang tadi. bukan senang kan nak dapat moment-moment macam tadi. yang mana semua orang ada, itu pun lepas 5 tahun. tapi masih belum ada semuanya. apa-apa pun sayang korang! doa kan la aku ikot jejak langkah korang k.. kalau ikot turutan duduk tadi. mungkin 5 6 tahun terkedepan la aku kawin kan... namun aku tetap berdoa semuga aku sempat lah kawin dan ada anak dalam sebulan dua ni..wakaka macam boleh potong eiz ngan king kan...;D (berangan)

apa-apa pun.keep in touch.! love korang semua...


p/s: hey, bangga aku weyh.. duduk sebelah doktor gg, 2 lawyer, pensyarah... sedangkan aku hanya budak pembantu am rendah(par) dekat pnb tu..;) apa-apa pun aku banyak kabel kan....?;)


love nonasanjanaaziz

No comments:

click2

wink..wink2...

nice..