click here!

Thursday, May 19, 2016

Bodoh dan buta kayu

Salam
Hai

Kau tahu apa stalker? Aku memang stalker berjaya. Aku dah develop skill tu di bangku sekolah lagi. Loser kan? Sendiri sakit hati sendiri makan hati.

Di satu sudut hati yang lain, syak wasangka aku yang tempoh hari macam nak dekat terbukti. Secara jujur nya jauh disudut hati wanita bodoh macam aku mengharapkan semua berada dilandasan yang betul. Walaupun sebenarnya dah terang lagi bersuluh.. jadi nampak tak apa guna aku stalk sungguh2 pun.

Tetap bodoh dan buta kayu jugak. Dasar perempuan...

No comments:

click2

wink..wink2...

nice..