Friday, November 6, 2015

Perkara november

Salam
Hai

Yes. Aku ade video zumba baru. Jadi semangat nak berzumba tu masih mantap buat masa ni. Baru lah 3 hari aku semangat berzumba balik. Whatever it is. Mission haruslah seperti biasa. Walaupun semangat ada sikit terhakis. Tapi aku bisik pada diri. Kalau buat sesuatu biar kerana kebaikan diri dan juga niat kerana Allah. Kadang2 aku rasa plastik sangat penulisan aku ni. Yang sebenarnya bkn lah untuk menunjuk2 kebaikan atau apa. Ia adalah suntikan utk ingat kan diri jadi baik. Kerana sebelum ini banyak sangat aura negatif. So at least kalau dah tulis, esok2 bila baca balik kita macam ingat balik. Apa yang kita mahu dalam hidup. Begitu.

Banyak sebenar perkara dalam otak ni. Assignment ada lebih kurang tiga lagi. Class master akan berakhir dalam sebulan lagi. Hal kerja, terikat dengan due date template markah, key in markah dalam sistem dan juga beberapa perkara. Dan dalam hari selepas tamat key markah dalam sistem. Aku akan ada kursus yang berturut yakni selama 4 hari. So aku ada kurang lagi satu saja hari latihan yang aku rasa akan penuh juga nanti. Due by end of this year juga. Dan aku bagi due lagi pada diri. Juga sampai end of the year. Pergh.. cabaran sangat nih.

Korang boleh la ready nak gelak kan aku kalau aku masih gagal. Ye.. harus gelak kan ok.☺☺

Okeh. Sebenarnya siang tadi banyak la juga aku makan.

#sekarangpundahbolehgelakkan.

No comments:

COVID lagi....