Thursday, November 12, 2015

Abah

Salam
Hai

Esok 13 nov. Ye.. hari jadi arwah abah aku. Kalau dia masih hidup dia akan berumur 64 tahun. Entah macam mana la agaknya rupa dia kalo dia masih ada. Rindunya lah hai. Seorang kawan lelaki yang paling romantik aku pernah miliki. Dia juga seorang pemimpin yang paling superb. Seorang guru yang paling sporting. Seorang technician yang amat cekap dan dia ada segalanya. Serba boleh betul arwah abah aku. mana nak cari lelaki macam itu lagi weh. serba boleh. hushh..

Senang kata sebagai ayah arwah abah aku berjaya lah jugak mendidik kami. Bukan lah sebagai perdana menteri atau pun manusia kerja besar2 dan kaya raya. Cukup lah kami jadi orang. Hidup macam orang. Tahu letak duduknya diri.

Aku doa kan semuga roh abah dicucuri rahmat. Ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman dan tak henti2 berdoa semuga abah tenang di sana. Rindu sangat nak peluk. Pegang perut buncit abah dan hidu aroma abah. Lama sangat dah tak jumpa. Kalau tak dapat jumpa suami macam abah. Dapat yang sipi2 pun jadi lah.

No comments:

COVID lagi....