Saturday, October 24, 2015

Termenung

Salam
Hai

Sabtu. Lepas pada hari ini bermaksud aku tinggal la beberapa detik sahaja. Aku tak tau apa perlu nya aku kira. Petang karang class aku bermula jam 3. Dari pagi lepas sarapan aku kemas2 barang2 aku dan buat sedikit exercise ringan. Itu saja yang aku ada utk aktiviti pagi ini walaupun sebenarnya assignment aku belambak terlambak2 nya.

Lepas aktiviti pagi, aku duduk keringkan badan. Sambil itu aku pandang cermin, aku senyum pada cermin. Lama juga aku pandang ke arah cermin. Sambil otak aki fikir macam2. Naik turun keyakinan diri. Aku syak aku kena join kem bina semangat la supaya boleh meningkatkan motivasi diri.😅😅😆☺

Lepas tu aku lihat pada jam. Dekat 2 jam juga lah aku termenung tadi. Kalah ikan termenung nih. Moh la mandi. ☺☺

Semoga Allah mudahkan jalan aku.

No comments:

COVID lagi....