Wednesday, March 25, 2015

New age

Salam
Hai

Aku ada 2jam lagi untuk umur ini. Yup. My greatest life. 27 is the strongest journey i've ever had. Saat aku belajar bangkit sendiri lepas jatuh. And aku lakukan sendirian. Betapa strong nya aku. Di umor ini juga aku made up my mind utk buat satu dua perkara yang aku rasa achivement.

Aku mulakan diet yang kadang2 kelaut itu. Bukan kadang2. Yang memang ke laut. But at lis aku cuba dan masih lagi mencuba. Masih tidak makan nasi walopun cekodok segala aku tala sikit2. Bila tah nak kurus. Haha. Umor ini juga aku decide utk sambung master aku dan buat sesuatu kerana achievement diri. Di umur ini juga aku belajar jadi berani. Duduk depan orang ramai bercakap yang entah apa2. Umo macam ini jugak aku paksa diri aku. Untuk jadi matang. Buat muka polis traffic depan student. Dan buat muka sardin itk presentation master. Aku belajar untuk terima kekurangan orang lain dan build my strongest part of my life.😅

Aku belajar untuk kenal dengan orang yang tak pernah kenal. Aku belajar untuk terima dan approach orang sekeliling. Aku belajar untuk jadi sporting. Dan yang paling penting aku belajar buka hati untuk cari cinta baru which is aku belom jumpa true love. Dan aku masih terus mengenali. Dan masih bertanya. Adakah tahun 2015 ini turn aku?? Jeng.. jeng...

Ha... happy besday to u my girl. U r my hero u r my sunshine. The strong girl than yesterday. The beautiful lady in the world. May Allah ease the journey and shower with happiness. Love u baby.☺☺☺

Ps:aku terus menjadi aku

No comments:

COVID lagi....