Monday, January 26, 2015

Sesal separuh nyawa

Salam
Hai

Sakit kepala menjadi2 pulak hari ini. Rambut yang gugur pulak melampau2 macam kena kemo. Nauzubillah..

Semangat hari ini terbang lagi. Aku mula kan hari dengan baik. Bangun awal, ke tempat kerja awal, rentak mengajar pantas2 dan done. Tapi balik saja ke rumah separuh jiwa aku pergi (ayat tak boleh blah)

Aku nyanyi lagu awan nano. Ending dia aku cakap pada diri sendiri "aku surender dulu noh..." lepas tu aku update status awan nano aku ini dekat fb. Dan terasa diri seperti super cool. Haha.

Dan dalam pada hati berkecamuk berkocak ini. Perasaan macam nak nyanyi lagu alyah. Sesal separuh nyawa. Motip sangat. 😅😅

Aku letak hati aku ke tepi. Bencinya aku dengan hidup. Benci nya dengan diri sendiri yang selalu rasa macam ini. Uwa.. aku rasa nak nangis sekarang. Dah kalau Allah kata kun.. maka ko kena akur.

Semuga bertabahlah engkau. Mai layan gambar selfie yang fefeeling paling cun.

Ps: pls dont hate me

No comments:

COVID lagi....