Tuesday, January 13, 2015

Pengaruh drama

Salam
Hai

Jerawat tumbuh di dagu. Menandakan hormon mula tidak stabil. Begitu juga dengan fikiran. Banyak yang datang menerkam2. Dan dalam pada itu, class master tempoh hari memberi tamparan hebat. Tak payah nak hebat sangat lah. Just live your life dan jadi manusia berani.

Dah dua hari ini. Effort aku letakkan sungguh2 untuk asgment pertama aku. Entah apa yang mengganggu minda sampai aku rasa macam stress lebih2. Akibat dari happy sangat lepas habis degree itu hari. bertekad taknak ambil master. Bila kena ambil mula rasa otak karat lah. Jiwa tak kental lah. Perasaan itu dan ini.

Aku masih dalam sessi penyesuaian diri. Jadi aku kenalah chill bebeh kan.

Ada satu dua benda baru. Dan ya.. aku memang tengah dalam misi. Dan misi ini aku target untuk capai bukan selepas master. Malah dalam masa aku ambil master ini. Tak sabar rasa untuk umumkan...😉😉

Ps: banyak tengok drama aku ni.....

No comments:

COVID lagi....