Wednesday, August 13, 2014

Penangan rindu awak 200%

Salam
Hai

Aku duduk menganalisa perasaan. Fuyoo memang excited tak sabar sangat nak habiskan hari esok. Sambil analisa, aku terfikir satu, aku ni gila ke??

Sambil senyum sebab macam tuduh diri sendiri gila aku dapat jawapan. Takda la gila sangat. Hahah. Sejak dua tiga menjak ini hantu drama melayu aku muncul. Menjadi2 weh. Sampai jatuh taksub.

Aku tengok drama sampai emosi  dan memang tahap baca novel 3 kali berturut2 tanpa jemu. Pernah jadi macam ini? Haha masalah lagi adalah watak Zill Faezrul tu sampai masuk dalam mimpi okeh... mimpi bagai okeh... mimpi pelok zill faezrul okehh... wakaka.. gila.... aku gila meroyan!

Wakaka.. tergelak sorang2.. kenapa lah mimpi kan. Walhal pelakon tu tak lah best. Watak saja yang hidup sangat.

Hmmm... bukan apa aku ni.. suara Zill tu mcm someone yang cukup aku kenal......... perangai pun sama... tidak syak lagi... penangan rindu awak 200%....

1 comment:

siti_asiah said...

dasyatt tuu...hihi siti pun samaaa.....

part time job... klik http://jobandcash.com/?share=78315

COVID lagi....