Monday, August 11, 2014

Kerinduan

Salam
Hai

Aku habiskan class awal dari biasa. 6.30pm. Hari ini hari isnin. Berjaya aku berperang dengan mondayblues aku. Tak cukup dengan tu siap memang kena balik lewat kot. Puihh... berdedi-mummykasi sangat.

Sambil tunggu jam pukul7. Aku duduk2 kemaskan file subjek budak2. Sambil2 lagi aku kenang tentang sakit tekak yang masih berbaki hasil dari serangan demam malam semalam. Perit. Kuatnya aku. Berperang dengan student sem 5 aku. Yang tak menahan adalah bila aku bercakap dorang bercakap. Bercakap yang entah hape2. Huihh kesat air liyoq!

Sambil2 kemas file subjek terpegang aku contoh assignment yang aku bagi mereka tengok supaya hasil kerjanya sama high class dengan contoh tersebut.

Itu assignment osha. Contoh dari budak class pandai yang aku ajar masa 1st sem mengajar di sini. And i realize something, betapa rindu nya aku dengan mereka. The way they treat me, with respect. They teach me a greatest lesson ok. 1st mengajar, terpaksa mengadap khalayak ramai, deliver the knowledge and experience yang sangat ciput ni. I think they gave me a great oppotunity ok.

Mesti dah kerja2 dah memasing kan... wa... rindu nya...,!

No comments:

COVID lagi....