Wednesday, December 18, 2013

Zaman bodoh aku

Salam
Hai

Sehari ke sehari aku nak meblog, tapi asyik takda mood saja. Ahaha. Bukan semua perkara boleh di share disini. Ada la dua tiga malam yang lepas. Aku macam lost sekejap. Yang macam kita tiba2 rasa nak nangis. And yes, aku nangis sepuas2nya. Sampai esok bila bangun memang eyebag sekilo jugak. Memang ada kan moment yang kita sendiri tak tahu mengapa kita rasa sedih. Guilty dengan diri sendiri mungkin.

Dan sekarang. Waktu2 gagah berwibawa begini, bila kena recall apa yang aku sedihkan sampai berjejeh air mata, aku tak dapat rasa pon feeling yang sama macam malam itu. Ehem!

Kita takkan tahu bagaimana orang lain merasa dengan hidup mereka2. Begitu juga mereka, takkan tahu apa yang kita rasa kan tentang diri kita. Cumanya, hidup lah dengan yang realiti ini, dan jangan hidup dengan apa yang kamu harapkan. Kehidupan bukan boleh dibuat2.

P/s: kita memang kadang2 tak faham dengan kisah lalu yang selalu kita anggap "zaman bodoh aku..." dan percayalah, setiap hari pun kita menukilkan kehidupan yang kita akan kata "zaman bodoh aku..." untuk masa hadapan. ;D

Just live your live!

No comments:

COVID lagi....