Friday, September 21, 2012

ada yg buat kite rs bagus

salam
hai



hari ini hari yang baik....semuanya yang baik2 berlaku hari ni kepada aku... just bcoz of aku jumpa kwn lame yg membesar bersama, and be apart of my life, aku berasa hari aku baik hari ni... yap itu perasan bila berada dikalangan kwn2 yg kita syg.... it makes u feel good..

hari ni dlm sejarah juge bila aku secara tidak sengsja terjoin perarakan protes tentang penghinaan islam.. sbb aku yg terkedek2 balik dr lunch, lalu dpn tabung haji utk ke bangunan opis tcinta... ye, aku tau, perarakan protes secara aman itu bagus, cuma nya bila terlalu crowded dgn bendera bulan hijau yg terlalu kepolitikan timbol rs keliru di minda aku.. sampai aku jd neves ya amat.. utk escape dr perarakan itu... yup something yg mcm fobia pulak.. mungkin sbb aku sorang n sekeliling semua lelaki kot...

apa sekali pun nitu pengalaman br.. everything happen for a reason kn.....:

love nonasananaaziz

No comments:

COVID lagi....