Tuesday, May 8, 2012

pabila larut malam.

assalamualaikum
hai

weekend yang lalu merupakan hari yang paling gembira buat aku. gembira sampai nak pengsan. sebab jumpa balik dengan kawan-kawan lama. okeh aku sangat excited. sampai pakinson. paham tak? pakinson okeh.;D tapi itu lah yang berlaku bila jarang-karang beno aku dapat join aktiviti extremers kan. tapi so far okeh lah. aku harap aku takkan sesekali miss antara wedding kawan-kawan rapat yang ala-ala menempuh kenangan bersama.;p tapi itu hanya harapan aku. balik dari jumpa tu pulak. aku dapat panggilan telefon yang memang aku nanti. tah la. entah kenapa aku rasa happy sangat. 

tapi bila balik malam tu mula. datang satu perasaan sedih. itulah orang kata. kalau suka sangat nanti datang lah yang duka nya kan. tapi the reality is... mendung tak bererti hujan. itu semua cubaan. so takmo fikir kannya atau takmo nak ambil sirius sangat. jalan terbaik adalah barang yang lepas jangan dikenang. yup. mungkin itu terbaik.


apa-apa pun. you go girl!




chiow

No comments:

COVID lagi....