click here!

Saturday, April 14, 2012

internship 2

assalamualaikum
hai

alhamdullilah. sebab masih ada nyawa untuk mulakan hari ini. ini weekend. aku cuti tiga hari untuk weekend ini kerana isnin melaka cuti. sila tepuk tangan.;) 

lantai bilik bersepah. dengan kertas-kertas. kertas apa.? okeh. resume. cover letter. transkrip. pengesahan uitm. dah banyak beno aku copy. lepas tu salah. buat balik. copy lagi. tapi satu pun tak gerak. tah hape-hape. boleh gelak kan diri sendiri kot sekarang ni. pls dayah, jadi berani sikit dan tetap kan pendirian. boleh? huk-huk-huk

aku merenung. siapa lah yang sudi mengambil aku sebagai pekerja internship mereka.......


;)

p/s: kalau takda gaji pun takpa lah. untunglah kalau mereka nak ambil....;D


chiow

No comments:

click2

wink..wink2...

nice..