Monday, January 16, 2012

aku dan pen.;)

assalamualaikum
hai

huyo-huyo.! ha kan dah tinggal satu lagi paper. macam teruja tahap nak melompat-lompat. tahu? ;) suka nya. dah terbayang-bayang dah zaman-zaman bersenang-lenang kat rumah. 

hari ini paper ke-5. paper yang aku rasa sederhana tahap kesusahannya. jadi lah.. sebab aku mampu untuk syok sendiri menjawab nya.;) tinggal satu paper. yakni quality. hanya orang yang berquality saja yang belajar subject tu..aww. ;D

tujuan entry ini cuma lah nak sangat tunjuk batak. sebab aku rasa ini second time lah aku guna pen sampai habis dakwat. kalau tak, dia hilang. jatuh dan rosak. dakwat kering. jadi di paper kelima ia benar-benar sudah kosong. lantas aku tinggal kan sebagai kenangan untuk budak petang yang duduk di kedudukan aku tadi. kira kenangan untuk dia lah lebih kurang;D

pen aku macam ini. gambar bawah ini. gila teruja.;) aku masih ada dua batang lagi pen itu. nak tulis banyak-banyak lah. bagi dua kali teruja. ah poyo lah kau.;p



p/s: ada satu dua hari dalam hidup kita yang kita rasa perlu share benda yang tiada significantnya.;)






chiow

1 comment:

Aefa Aerisya said...

sah la byk sgt menulis ni smpi habis ink pen tuh hehehe

COVID lagi....