click here!

Friday, June 8, 2018

murung

salam
hai

aku termenong. dalam 2 3 minggu yang masih murung. entah mana pergi semangat aku. macam orang hilang anak. aku masih lagi. menanti jawapan yang belum pasti. sibuk aku kenang kan. dan bertanya tanpa henti mengapa aku? mana silapnya? namun jawapan berlalu mengikut angin tanpa singgah sikit pun.

aku bertanya lagi pada tuhan. mengapa aku? mana silapnya? banyak aku baca pada quotes yang lalu di insta mahupun fb, dugaan itu datang untuk kemanisan masa depan. Allah duga kita kerana Allah sayang kita. aku reda seketika. tapi Allah, tak tertanggung rasanya down macam ini. aku tak sekuat yang semua orang fikirkan.

aku selalu berharap. semuga hari2 ini berlalu dengan pantas dan lekas2 matahari menyinar aku semula. aku tak mahu tanya lagi mengapa aku. teruk benar rindu aku pada masa lampau aku. teruk benar rindu aku pada kebiasaan aku. teruk benar rindu aku pada nikmat aku yang dahulu. aku tahu di masa lalu aku selalu tidak bersyukur. sekarang aku pinta pohon dan mahukannya sangat2. semuga aku kuat.

pelangi... muncul la kembali. biar aku boleh hidup kuat macam dahulu. amin. bai.

No comments:

click2

wink..wink2...

nice..