click here!

Wednesday, January 20, 2016

Usia

Salam
Hai
2016 lagi. Usia bertambah setahun. Kali ini sirius beb. Im old already.  Bila usia macam ini, tak kawin lagi. Rasa sangat insecure. Waktu ini lah rasa mcm sungguh2 nak kena exercise, waktu ini la menggelabah cari supplement. Belek tengok kedot kat muka. Menggelabah cari produk muka paling berkesan. 

So masuk hari ni. Tanpa gagal. Aku zumba setiap hari. 30 minit setiap sesi. Dah nak muak aku dengan video zumba. Haha.  Dan juga semalam, balik kerja menggelabah pergi guardian nak cari toner mengecilkan pori2 wajah. Haha.  Huh. Perasan lah, tanda insecure dengan proses penuaan tu. Apa terjadi pun. Berjalanlah tanpa henti. Hasil tak penting, yang penting tu usaha dan doa.

Eh. Itu hari sempatlah aku pergi aeonbig. Konon cari barang untuk cabaran kurus 14 hari aku dengan suria. Kemain cita2, nak kurus 5kg dalam masa 14 hari. Tergelak la jugak aku. Lepas tu, dari jauh nampak kasut cap ayam (takde jenama) harga pulak 9.90. Kitorang beli la. Untuk zumba dalan rumah. Zumba dalam rumah pun pakai kasut nyah. Kau hado? ☺☺

No comments:

click2

wink..wink2...

nice..