click here!

Wednesday, April 2, 2014

Acara hari lahir

Salam
Hai

Untuk kali ini, dah kali yang ke beberapa aku menyambut hari lahir, dan begitulah aku, setiap kali nak memasuki bulan mac pada setiap tahun aku excited sekali. Tak kisah lah hal dah tua bangka pun.

Sampai ke hari ini, aku masih lagi menerima hadiah dan ucapan belated bsday dari rakan2. Lain beno rasa nya bsday kali ini. Sebab tahun lepas macam suriram ram ram. Kikiki. Tadi aku dapat hadiah sebuah buku dari shu, rakan sekerja. Semalam dari kak nora. Dan minggu lepas ada aku terima beberapa lagi. Unexpected!

Minggu lepas, al konon2 rakan sekerja nak buat seprise bsday untuk aku. Malangnya aku cepat tangkap, "nape? Nape aku xbole balik awl? Ko nak belanja aku ehhhh...?" Soal aku sambil sengih nampak gigi. Gila tak boleh seprise aku ni. Akakaka.

Aku. Sangat menghargai. Dan aku merasa amat dihargai. Thanx frens. Really appreciate it. Hm...

Biar usia meningkat, harap sama tingkat dengan rasa taqwa. Hoping for the best.

Love,
Dayah ;D

No comments:

click2

wink..wink2...

nice..