Sunday, July 14, 2013

Good friends

Salam
Hai

I feel good! Glad to have u guys! Ehem. Semalam sabtu. Lepas hal2 ragot, dan mindmap. Aku bulatkan hati aku. Buang semua dalam tong sampah. I need rest! Aha. So aku setuju menerima undangan dating with my good friends. Friends yang buat aku feel good every time mingle with them. Kau tahu perasaan yang lapang bila bersama kawan yang engkau mampu kentot di depan mereka? =) kewl kan.

So, acara dimulakan dengan book tempat makan di Seoul Garden untuk berbuka. Lepas itu, layan wayang sampailah waktu berbuka tiba. Pacific rim. Best cerita tu. Aku dan kaklong tak habis2 cakap 'macam real steel kan?tapi real steel lagi best' nampak tak impact real steel tu lebih sebab kitorang layan midnite berdua2an, lepas tu bapak romantik gila. Masa tu kami masih belajar dekat melaka. Oh miss that moment! So boleh lah pergi tengok pacific rim tu. Berbaloi2 jugak.

Lepas tu, berbuka puasa. Makan sampai terkangkang. Hambik kau. Makan di sponsor penuh oleh wanie ye. Alasan dia belanja adalah, sebab lesen dah penuh, lepas tu sebab.... dia ada boyfie baru. Mr J. Haha. Untong lah pakai honda jazz. Berbangga. Tahniah wani. Motip apa ni. Ahaha.

So ceritanya. Seronoklah. Aku cari jugak masa2 yang mana aku pulak boleh open table untuk raikan sesuatu bersama. Aku harap aku sempat untuk buat semua nya itu. So, tq for being my friend!

#eh pernah tak kentot depan kawan?ahaha membongak kalau tak pernah.

No comments:

COVID lagi....