Wednesday, April 18, 2012

jadual penuh

assalamualaikum
hai


aku terasa keghairahan untuk attend wedding kawan-kawan bulan may nanti. walaupun aku masih belum punya hadiah untuk mereka. ;) tapi sirius. memang excited gil babs especially kalau set-set extremers. sebab ingin aku nyatakan disini aku rindukan mereka. long time no see.!

aku harap aku dapat attend lah. 5 May 2012. ada 3 wedding.
HUDA - kawan dari tadika, merangkap BFF. wajib pergi.
MAS - kawan sebilik masa MATRIK UIA. yang memang dah hantar kad jemputan. yang memang sentap  kalau aku tak datang
SYIRA- yang both husband and wife memang extremers. yang dirindui. so kena lah pergi.

nak pergi yang mana dulu itu fikirkan kemudian. nasib baik semua nya sekitar KL

the next day. 6 MAY

wedding SHIKIN. kawan masa form1. sampai lah form 5. di SEMESTA. yang juga dirindui. so macam kena pergi juga. 

hah. kalah jadual kelas kan...;p

memang excited. sampai terbawa dalam mimpi okeh. ;D


chiow

No comments:

COVID lagi....